Sisustus & lifestyle since 2009

Search

11.11.11



Tämä pikajuttu tulee ajastettuna, sillä istun parhaillaan sisustusluennolla hankkimassa vinkkejä ja ideoita kodin säilytystilaongelmiin. Muutama teistä jo kyselikin, miten työt sujuvat ym. Kiitos kysymästä, kivasti menee, työpaikan pukeutumiskoodi on varsin vapaa ja työkaverit mukavia -- mutta illat ovat yllättävän lyhyitä, kun työmatkat nielaisevat aikaa. Vapaa-ajasta onkin muodostunut arkipäivän ylellisyyttä ;)

Tämä päivämäärä juuri tänään 11.11.2011 on niin vekkuli kaikkinensa, että tahdoin jättää oman puumerkkini internettiin ;)

Aiotko sinä tehdä jotain erityistä juuri tänään 11.11.2011?

-Sally-

8 kommenttia

  1. Mies on suunnitellut minulle hemmotteluillan ja kokkailee parhaillaan keittiössä ihanaa illallista ja minä saan mennä keittiöön vasta kun kaikki on valmista. Aika erityinen ilta siis tiedossa <3

    Löysin juuri blogisi ja laitanpa sen lukulistalleni, sen verran kiva blogi sinulla on:)

    VastaaPoista
  2. Moi Riikka ;) Kiva, kun olet löytänyt tiesi tänne. Tervetuloa lukijaksi! Aivan ihanalta kuulostaa sinun "historiallinen" päiväsi 11.11.11. Omani on kulunut koulunpenkillä ja sama jatkuu vielä huomenna lauantainakin. Sunnuntaina sitten kokkaillaan isien iloksi ;)

    VastaaPoista
  3. En ainakaan rouvaksi päässyt tällä päivämäärällä, kuten moni muu. ;)
    Normi päivä. Töitä, nopeasti ohi hurahtava ilta ja valmistautumista huomiseen työreissuun. Niistä on mun 11.11.11 tehty. ;)

    VastaaPoista
  4. Heli: Moi moi, seuraava hyvä hääpäivä voisi olla vaikka 12.12.12 ;)

    Mukavaa työreissua!

    VastaaPoista
  5. Lasten kanssa menee päivät kuin siivillä. En edes tajunnut että nyt on tuollainen maaginen päivä, mutta jätinhän minä tänne viestin ;)

    Yritin etsiä sinun s-postiosoitetta, mutta en läytänyt sitä (huono näkö vai mikä...), minulla olisi ollut sinulle kysymys! Laita vaikka viestiä minulle, niin saan "vastattua" siihen
    willaolivia@luukku.com

    VastaaPoista
  6. Mia: Kiitos viestistäsi ;) Laitan postia.

    VastaaPoista
  7. Ihan totta, todella ainutlaatuinen luku!

    VastaaPoista
  8. Himputti, mulla taisi mennä päivämäärä ohi! No, kaikkea ei voi saada :)

    VastaaPoista

Kommenttien valvonta on otettu käyttöön, joten kirjoittamasi teksti ei välttämättä tule heti näkyviin. ★