Sisustus & lifestyle since 2009

Search

Toivepostaus: Styled by Sally

Inspiration juhlahumussa ja sen jälkimainingeissa on vierähtänyt muutaman postauksen verran, joten eiköhän ole aika palata ruotuun ja sisustamisen pariin ;) Multa kysellään paljon meidän olohuoneessamme olevia tavaroita, niiden ostopaikkoja ym. joten niistä nyt kokonaan oman postauksensa. Eli jos haluat samaa Sally*s tyyliä omaan kotiisi, niin meidän olkkaristamme löytyy:
 

 
1. Valkoiset kolmenistuttavat Ektorp sohvat Ikea 2 kpl
2. Korkeakiiltovalkoinen Bestå tv-taso (2 x 120 cm) Ikea
3. Songe peili Ikea 
4. Tårnby matto (180 x 250) Ikea
5. Tejn "lampaantaljat" Ikea
6. Barometer pöytävalaisin Ikea
7. Pallolampunjalka + varjostin Pentik
8. Koristetyynyjä Gant ja Lexington
9. Seinällä suuri peltitähti
 
 
Olkkarimme sisustustyyli on rento, valkoinen ja nuorekas - raikas tuulahdus Lond Islandia ja ripaus luksusta sekä tietenkin paljon muuta yksilöllistä, persoonallista, originaalia, kausittain vaihtuvaa ym. joilla se oma koti rakentuu oman näköiseksi ;) Kollaasia tehdessä ällistyin, että yllättävän paljon meillä on kyllä Ikeaa. Niitä jotenkin vaan on kertynyt vuosien mittaan.. Sanotaan muuten, että olkari on asujansa näköinen! Mitähän tää kuva nyt sit kertoo musta..? Siisti, pedantti, rauhaa rakastava, rento ja mukava...
 
Onko sun olkkari sun näköinen?

-Sally-
 

14 kommenttia

  1. I like Sally's style :)

    Juu, mun olkkari on mun näköinen. Paitsi se piano. Mutta asiat, joita ei voi peittää niin niitä tulee korostaa!

    Hei Sally, käy nappaan blogistani (tai alunperin Veeran blogista) tuo Naked truth haaste! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Ihana. Sun olkkari hipookin täydellisyyttä ;) Tota haastetta täytyy kyllä vielä vähän miettiä. En tahtoisi järkyttää lukijoitani niin että ne juoksee kaikki karkuun..

      Poista
  2. Sun olkkari on mun näköinen! Ihana :)

    VastaaPoista
  3. Ihana olkkari teidän perheellä, itse viihtyisin siellä mielelläni.

    Omassa olkkarissa ei muuta häiritsevää tekijää kun väärän värinen soffa.
    Ehkä jonain päivänä samainen Ikean soffa muuttaa myös meille.
    Meillä kun on kaksi koiraa, niin tuo nykyinen beige on kiitollisempi värinä kuin vitivalkoinen, joten tyydyn toistaiseksi siihen :)

    Todella kiva blogi sinulla, en olekaan aikaisemmin kommentoinut, vaikka tätäkin olen seurannut pitkän ajan seuraillut!


    Mukavaa viikonjatkoa,

    Piiu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lämmin kiitos kommentistasi, Piiu. Ja kiva kun olet löytänyt blogiini :). Sohvan ilmettä voi muuttaa torkkupeitolla ja tyynyllä, jos itse sohva tuntuu susta väärän väriseltä. Mä olen ollut tosi tyytyväinen näihin meidän sohviin. Ne ovat olleet meillä nyt 5 vuotta enkä vaihtaisi pois. Päälliset on kätevä pestä ja vaihtaa vaikka talveksi tummemmat. Eikä oo hirmu kalliitkaan ;)

      Poista
  4. Sun olkkari on sen näköinen kuin mä tahtoisin itseni olevan; valitettavasti mun omani kuvastaa kyllä mua: sekava, kulunut ja valju;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Lady, sulla on kuitenkin suunta hyvä eli tiedät, mitä haluat ;) Mä toivoisin, että munkin olkkari olisi vähän kuluneempi. Rakastan kulunutta maalipintaa ja ajan patinaa..

      Poista
  5. Ihanan raikas olkkari, ihan minun makuun. Oma olkkarikin taitaa vähän kuvastaa minua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lämmin kiitos, AnuElina. Raikas onkin hyvä adjektiivi. Kiva, että viihdyt omassa olkkarissasi!

      Poista
  6. Kaunis olkkari, rauhallinen ja harmoninen. Meidän olkkari ei näytä ainakaan minulta :) Sinne on tullut hyvin sekalainen seurakunta mööpeleiden muodossa ja näky olisi varmasti hyvin toisenlainen jos pääsisin sen joskus ajatuksen kanssa sisustamaan. Mutta perhe tuntuu viihtyvän ja sehän on tärkeintä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Johanna. Joskus kuule ihan huonekalujen paikkoja vaihtamalla saa ihmeitä aikaan.. Ootko kokeillu? Siihen voi myös ottaa koko perheen mukaan, sillä se on aika innostavaa puuhaa ;)

      Poista
  7. Ihana olkkari! Ihan mun tyyppinen. Mistä muuten tuo sohvapöytä on ostettu/saatu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi. Sohvapöytä on pappani sotavuosien jälkeen tekemä puulaatikko, jossa on säilytetty mm. Hevostarvikkeita. Olen kirjoittanut siitä aiemmn täällä http://countrysally.blogspot.fi/2011/10/viisi-sanaa.html

      Terkuin, Sally

      Poista

Kommenttien valvonta on otettu käyttöön, joten kirjoittamasi teksti ei välttämättä tule heti näkyviin. ★